پس از برگزاری دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان/بیانه مشترک فدراسیون کشتی و سازمان منطقه آزاد اروند

شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ 13:54

"فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران" و "سازمان منطقه آزاد اروند"، در بیانیه ای مشترک، از مردم عزیز خوزستان  و تمامی عوامل برگزاری دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی "جام باشگاه های جهان"  قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این بیانیه آمده است:

برگزاری دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی "جام باشگاه های جهان " در بندر مرزی "خرمشهر"،  "شهر خون و حماسه" ، نشان از اقتدار ایران اسلامی، در انجام یک رویداد بزرگ بین المللی، در نقطه صفر مرزی دارد.

بی شک حضور پر شور مردم علاقمند و صمیمی "خرمشهر " ، در سالن "خلیج فارس " مجموعه "شهید جهان آرا"، موجی از خوشحالی و شعف را در میان مردم این شهر مظلوم ایجاد نمود، و این موضوع خود نقطه ای عطف و درخشان، در برگزاری "جام باشگاه های کشتی فرنگی جهان"  در "خرمشهر"  است.

فدراسیون کشتی و سازمان منطقه آزاد اروند،  ضمن قدردانی و سپاس از تمامی عوامل برگزاری این مسابقات ، که به لطف خدا، با همراهی بی دریغ مسئولان محترم شبکه سه سیما، شبکه ورزش، رادیو ورزش، خبرگزاری ها و روزنامه های ملی و محلی انعکاس مناسبی در سطوح  داخلی و بین المللی نیز داشته، امیدوار است رضایت عمومی مردم عزیز این خطه قهرمان پرور را جلب نموده، و نقش موثری  در راه توسعه ورزش ملی کشور، کشتی، همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی در این منطقه انجام داده باشند.


برچسب ها :