جلسه پوتین با روسای فدراسیون های المپیکی روسیه/

مامیاشویلی: رئیس جمهور از مشکلات ما آگاه است

سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ 10:45
پوتین گفت کشتی برای المپیک راه دشواری پیش رو دارد
میخاییل مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه پس از نشست مشترک با رئیس جمهور این کشور گفت: پوتین به خوبی از تمامی مسائلی که برای ما اتفاق می افتد آگاه است و تقریبا در مورد تمامی مشکلاتی که ما با آن روبرو بودیم صحبت کرد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، میخاییل مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه گفت: ولادمیر پوتین جلسه ای را با روسای فدراسیون های ورزشی برگزار کرد که در این جلسه وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک روسیه نیز حضور داشتند.

وی ادامه داد: این جلسه به منظور پشتیبانی از تیم های ورزشی روسیه در المپیک 2016 برزیل برگزار شد و نتایج خوبی را نیز در بر داشت.

مامیاشویلی تصریح کرد: در این جلسه در مورد تمامی مسائل از جمله مشکل حاد دوپینگ بحث و تصمیم گیری شد.

عضو هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی اظهار داشت: پوتین در این جلسه شرایط کشتی را در زمان باقی مانده تا المپیک را دشوار دانست و برای موفقیت تیم های ما ابراز امیدواری کرد.

وی در مورد مرکز هنرهای رزمی سوچی که در اختیار فدراسیون روسیه قرار داده شده است گفت: این مرکز با استاندارهای بین المللی ساخته شده است و من مطمئن هستم این مرکز به ما فرصت خواهد داد تا پیشرفت های بیشتری در کشتی داشته باشیم.

 مامیاشویلی در مورد جلسه سمینار اتحادیه جهانی در سوچی خاطرنشان کرد: در این جلسه در مورد نحوه قضاوت و چینش داوران در رقابت های المپیک تصمیم گیری خواهد شد.


برچسب ها :