سرپرست تیم ملی کشتی آزاد:قهرمانی جام‌جهانی عیدی کشتی گیران به مردم ایران است

دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ 09:01
 

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از قهرمانی در مسابقات جام جهانی آمریکا گفت: این قهرمانی عیدی اعضای تیم ملی به مردم ایران است و امیدوارم توانسته باشیم دل آنها را شاد کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، علی بیات پس از قهرمانی بامداد امروز دوشنبه تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جام جهانی ضمن بیان این مطلب افزود: کشتی گیران ایران شاهکار کردند و توانستند با اقتدار قهرمان جام جهانی شوند. انها عملکرد راضی کننده ای داشتند و بسیار خوب مبارزه کردند.

وی با اشاره به دیدار فینال برابر روسیه گفت: حساسیت این دیدار کمتر از مسابقه با آمریکا نبود. البته در سبک وزن ما رقابت تنگاتنگی با روسیه داشتیم اما همین که کار به میان وزن کشید خیالمان از قهرمانی راحت شد. کشتی گیران ما در هر مبارزه بهتر از قبلی ظاهر شدند و توانستند برابر روسیه به یک قهرمانی مقتدرانه دست پیدا کنند.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد ایران خاطرنشان کرد: حضور ایرانی ها در سالن محل برگزاری مسابقه بسیار روحیه بخش بود. آنها به گونه ای کشتی گیران ایران را تشویق می کردند که ما احساس می کردیم در تهران هستیم. این تشویق ها عامل خوبی برای رسیدن به پیروزی بود. این عیدی کشتی گیران ایران به مردم کشورمان در آستانه سال جدید بود


برچسب ها :