باروز: استقبال ایرانی ها از ما شگفت انگیز بود

جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ 08:35
زیک جونز می گوید اگر مسابقه دیگری در ایران باشد باز هم به این سفر خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، زیک جونز سرمربی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در نشست خبری پیش از شروع جام جهانی، اظهار کرد: کشتی در سراسر کالیفرنیا قدرتمند است و حالا این شانس را داریم که در ایالت کالیفرنیا و شهر لس آنجلس به میدان برویم. در جام جهانی مسابقات به صورت تیم به تیم است و نتیجه گروهی اهمیت دارد. ما نیز کشتی گیران مختلفی داریم و بر اساس وضعیت حریفان ترکیب تیم را انتخاب می کنیم.

جونز در پاسخ به این که با حضور تیم ایران در آمریکا، آیا حاضر هستید به این کشور سفر کنید، گفت: مطمئنا اگر مسابقه دیگری باشد مانند گذشته باز هم به ایران می رویم. ایران یکی از قدرتهای کشتی است که کشتی در این کشور موجی از هواداران را به همراه دارد.



در ادامه این نشست ترول دلاگنف ملی پوش سنگین وزن آمریکا هم گفت: 10 تیم برتر جهان به اینجا آمده اند که در بین آنها کشتی گیران عنوان داری دیده می شوند. من نیز در سنگین وزن حریفان قدری دارم که باید با آنها مبارزه کنم و امیدوارم که بتوانم نمایش خوبی داشته باشم.

جردن باروز قهرمان المپیک لندن در وزن 74 کیلوگرم در نشست خبری پیش از جام جهانی کشتی آزاد حرفهای جالبی در مورد ایران زد. باروفس در این باره گفت: قبل از حضورمان در جام جهانی سال گذشته در تهران، فیلم آرگو را دیده بودم و از سفر به ایران می ترسیدم اما وقتی به ایران رسیدیم چیز دیگری دیدیم. استقبال تماشاگران ایرانی از ما شگفت انگیز بود. من طوری در ایران تشویق می شدم که تا به حال در هیچ جای دنیا چنین استقبالی از من نشده بود. ایرانی ها بهترین واکنش را نسبت به من داشتند.

بیل بالدوین یکی دیگر از مسئولان آمریکایی مسابقات نیز اظهار کرد: در مرحله گروهی رقابتهای حساسی برگزار می شود. ایران و آمریکا دو کشور قدرتمند در کشتی هستند که رویارویی آنها جالب و حساس خواهد بود و جام جهانی لس آنجلس به واسطه ی این مسابقه کانون توجهات جهانی خواهد شد. در گروه دیگر نیز روسیه و اوکراین باید با هم مصاف دهند که با توجه به تنشهای سیاسی بین این دو کشور، مسابقه ی آنها می تواند حساسیت های خود را داشته باشد.


برچسب ها :