در آستانه اعزام به رقابت های جام جهانی/نمایندگان مجلس ناظر تمرینات تیم ملی کشتی آزاد

سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ 18:38

حسینی: کشتی ورزش اول ایران و پرچمدار است

5 تن از نمایندگان مجلس در آستانه اعزام تیم ملی به رقابت های جام جهانی عصر امروز(سه شنبه) ناظر تمرین آزادکاران بودند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در آخرین تمرین تیم ملی کشتی آزاد ایران پیش از اعزام به رقابت‌های جام جهانی آمریکا، سیدهادی حسینی، حسین گروسی، کمال علیپور، بهروز نعمتی و یوناتن بت کلیا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ملی‌پوشان دیدار و تمرین‌های آنها را از نزدیک تماشا کردند.

پس از پایان تمرین ملی‌پوشان علی بیات، سرپرست تیم ملی در صحبت‌هایی اظهار کرد: متاسفانه در این مدت هیچ کس ما را ندیده است و باید از آقای حسینی که بانی این کار شد، تشکر کنم.همیشه گفته می‌شود کشتی ورزش اول ایران است اما در عمل ورزش آخر هم نیست. اگر از کشتی حمایت صورت گیرد، قول می‌دهم که در این ورزش حرف اول و آخر را بزنیم.


در ادامه هادی حسینی خطاب به کشتی‌گیران گفت: مفهوم فراکسیون ورزش در مجلس این است که این مجموعه حامی ورزش است.

وی ادامه داد:‌ کمتر زمانی در کشتی شرایطی پیش آمده که یک فرد تحصیل کرده که مدیریت بلد است و سابقه قهرمانی دارد، در این ورزش حضور داشته باشد. خادم همواره مورد حمایت ماست چون کشتی مورد حمایت ماست و در این نکته تردیدی نداشته باشید. همه مردم ایران کشتی را دوست دارند و مطمئن باشید که کشتی ورزش اول ایران است. زمانی که مدیرکل هم بودم می‌گفتم کشتی، پرچمدار است و هر کس جرات می‌کند به سمت این ورزش بیاید.


حسینی افزود:در بودجه مبلغ خوبی برای مسابقه‌های خارجی کنار گذاشته‌ایم و دو برابر به وزن اعتباری بودجه کشتی اضافه کرده‌ایم. شما کشتی‌گیران در سفرهای خارجی پرچمدار نظام هستید که با خون شهدا ساخته شده است و باید حواس‌تان را از همه نظر جمع کنید. به این فکر نباشید که از شما استقبالی صورت گیرد چون شما برای عزت و افتخارآفرینی کشور به مسابقه‌های مختلف می‌روید. چشم‌تان به دیگران نباشد زیرا که شما جلودارید و ما پشت سر شما هستیم.


این نماینده مجلس در پایان خاطر نشان کرد: مدیر، مربی، کشتی‌گیر و مسئول ورزش ایران باید همیشه سینه‌اش سپر و سرش بالا باشد تا بتواند حرف اول را بزند. دل ما هم با شماست و مطمئن باشید آنچه را وظیفه‌مان است، حتی‌الامکان برای‌تان انجام خواهیم داد.


در ادامه نعمتی و گروسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه کشتی ورزش اول ایران است، بر حمایت مجلس شورای اسلامی از ورزش ملی کشور تاکید کردند.

اعضای تیم ملی کشتی آزاد بامداد فردا برای حضور در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد آمریکا راهی لس‌آنجلس خواهند شد. این رقابت ها روزهای 24 و 25 اسفندماه در شهر لس آنجلس برگزار می شود.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان
برای حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک
تیم منتخب کشتی فرنگی پیش از حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک(گزارش تصویری)
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر (گزارش تصویری - 3)
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر (گزارش تصویری -2)
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر
برای حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک
تیم منتخب کشتی آزاد پیش از حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک(گزارش تصویری)
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان