از سوی سازمان لیگ فدراسیون کشتی اعلام شد/

چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ 15:19

شرح وظایف تیم‌های میزبان لیگ برتر کشتی آزاد

برگزاری مسابقات در صورت اجرای مقررات

تیم ها نماینده رسانه ای خود را معرفی کنند

شرح وظایف تیم‌های میزبان لیگ برتر کشتی آزاد برای برگزاری مسابقات اعلام شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، سازمان لیگ فدراسیون کشتی، طی نامه ای به باشگاههای حاضر در لیگ برتر شرح وظایف تیم های میزبان را اعلام کرد.


بر این اساس این شرح وظایف به شرح زیر است:

 

1- میزبان موظف است از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان با شورای تأمین و فرماندهی نیروی انتظامی استان و شهرستان در مورد تأمین امنیت مسابقات اقدام نماید و در صورت نیاز از شرکت‌های انتظام نیز برای هرچه بهتر برگزاری مسابقات استفاده گردد.


2- میزبان باید جایگاه ویژه‌ای برای خبرنگاران رسانه‌های مختلف در نظر گرفته و امکانات لازم از جمله تلفن و دورنگار (فکس) پیش بینی نماید.


3- میزبان با هماهنگی مسئولین تیم‌های مربوطه نسبت به آماده‌سازی سالن وزن‌کشی و سالن مسابقات پیش‌بینی و اقدام نماید.


4- هماهنگی سرویس پزشکی و آمبولانس قبل از شروع تا پایان مسابقات و هماهنگی با یکی از بیمارستان‌های نزدیک محل رقابت ها الزامی است.


5- با عنایت به اساسنامه سازمان لیگ جهت پخش سراسری سیما کلیه ضوابط و مقررات مربوط به جذب اسپانسر و تبلیغات از جانب سازمان لیگ فدراسیون تعیین، اعلام و اجرایی خواهد شد لذا شایسته است همکاری لازم در خصوص اسپانسر طرف قرارداد فدراسیون کشتی معمول گردد.


6- نماینده رسانه‌ای تیم‌ها جهت هماهنگی‌های لازم رسانه‌ای باید در اسرع وقت به سازمان لیگ معرفی گردد.


7- سازمان لیگ موظف است در صورت عدم تحقق موارد فوق‌الذکر پیش از آغاز هر یک از رقابت‌های لیگ از برگزاری مسابقات خودداری نماید.

 


برچسب ها :