علی اصغر بذری: لیگ به پیشرفت کشتی کمک می‌کند

سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲ 09:27

برای انگیزه دادن به جوانان در لیگ شرکت کردیم

نایب قهرمان جهان گفت: برای انگیزه دادن به جوانان و پیشرفت کشتی بهشهر در رقابت‌های لیگ دسته یک شرکت کردیم.


علی اصغر بذری ملی پوش سابق تیم کشتی آزاد و مشاور تیم شهید هاشمی نژاد بهشهر در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: سعی کردیم با میدان دادن به جوانان بار دیگر نام کشتی بهشهر را بر سر زبان‌ها جاری کنیم.


قهرمان بازی‌های آسیایی 2006 دوحه قطر تصریح کرد: هیأت کشتی شهرستان بهشهر چند سالی است که با برگزاری رقابت‌های شهید هاشمی نژاد در جهت پیشرفت کشتی و انگیزه دادن به جوانان عملکرد خوبی داشته است و این بار سعی کردیم با رایزنی‌هایی که انجام داده‌ایم شرایطی ایجاد کنیم تا به میدان دادن به جوانان بتوانیم بار دیگر نام کشتی بهشهر را بر سر زبان‌ها جاری کنیم.

نایب قهرمان جهان در سال 2006 در ادامه به حضور جوانان آینده‌دار در ترکیب این تیم اشاره کرد و گفت: ما در ترکیب تیم خود کشتی‌گیرانی همچون یونس سرمستی و جابر صادق‌زاده از قهرمانان جوانان جهان و دیگر جوانان نامدار و با انگیزه را داریم که خوشبختانه یکی از آن‌‌ها‌ توانست در مسابقه هفته گذشته لیگ، آقاجانی کشتی گیر مطرح وزن خود را شکست دهد و این از زیبایی‌های رقابت‌های لیگ می‌باشد.

وی ادامه داد: خودم در رقابت‌های سال گذشته لیگ دسته یک کشتی گرفتم ولی امسال مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود و تمامی تیم‌ها با انگیزه زیادی در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند و این می‌تواند پشتوانه‌سازی خوبی برای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در آینده باشد.


بذری به برای برگزاری مطلوبتر رقابت‌های لیگ دسته یک به ارتقاء محدویت جذب نفرات از 18 کشتی گیر به 25 نفر اشاره کرد و افزود: با جذب 18 کشتی گیر در هر تیم ما می‌توانیم حدودا دو نفر در هر وزن داشته باشیم که این باعث عدم حضور بسیاری از کشتی گیران در این رقابت‌ها شده است و این امر می‌تواند موجب جا ماندن آن‌ها از رقبای خود شود.


وی در پایان گفت: عملکرد سازمان لیگ فدراسیون که با توجه به شرایط و اوضاع سخت و مشکلات اقتصادی تمامی سعی خود را برای برگزاری بهتر این رقابت‌ها انجام داده است بسیار خوب بود.

 


برچسب ها :