در پی اقدام جوانمردانه فرنگی‌کاران جوان ایران/بسیج ورزشکاران پیامی صادر کرد

یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ 09:43
تلاش فدراسیون کشتی برای تجلیل از دلاورمردان
بدنبال اقدام شایسته کشتی گیران ایران که به خاطر دفاع از مردم مظلوم فلسطین در مسابقات جهانی بلغارستان از رویارویی با کشتی گیران رژیم صهیونیستی خودداری‌کردند، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با ارسال نامه‌ای به سرپرست فدراسیون کشتی از این اقدام جوانان برومند کشتی ایران قدردانی کرد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، متن این نامه به شرح زیراست: 

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام، کسب اطلاع گردید 2 تن از ورزشکاران تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان به نام‌های آقایان سید مصطفی صالحی و مصطفی بهزادی مقدم در جریان مسابقات قهرمانی جوانان جهان در بلغارستان علیرغم شایستگی در کسب مدال قهرمانی این مسابقات به حمایت از مردم مظلوم فلسطین از رویارویی با ورزشکار رژیم جعلی صهیونیستی امتناع ورزیده‌اند.


بدون شک این تصمیم شجاعانه و تحسین برانگیز این عزیزان موجب غرور و عزت ورزشکاران دو ملت گردید که جوانمردانه پیروزی در میدان را فدای آرمان‌های انقلاب اسلامی نمودند، مردم مظلوم فلسطین هرگز خاطره این فداکاری بزرگ را از یاد نخواهد برد و نام ایشان در دفتر حامیان آن سرزمین جاودانه خواهد ماند.


انشاء ا... این سازمان به پاس این فداکاری در برنامه‌ای از این عزیزان تجلیل بعمل خواهد آورد.


حمید عابدی
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران

 

کامران ناقوسی مسئول امور فرهنگی فدراسیون کشتی گفت: میدان کشتی از عرصه‌هایی است که کشتی‌گیران با تلاش و پشت کار و زحمات نفس گیر خود را در آن به نمایش می‌گذارند، این در حالی است که اوج آن هنگامی است که نتایج این زحمات را با کسب مدال در آوردگاه‌های بین‌المللی بدست آورند.

وی ادامه داد: اما کشتی‌گیران جوانمرد ما بخاطر آرمان‌های خود اخیرا در مسابقات قهرمانی جوانان جهان و در این مقطع بسیار حساس بصورت داوطلبانه و به خاطر فتوت، دفاع از مظلوم و جوانمردی از حق مسلم خود گذشتند و به نشانه احترام به آرمانهای قدس شریف حاضر به رویارویی با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیست نمی‌شوند که ارزش گذاری آن کار راحتی نیست.

ناقوسی خاطر نشان کرد: لذا انتظار آن داریم مسئولین محترم مملکت عزیزمان و بالخصوص وزارت ورزش و جوانان به نحوی شایسته و در خور شأن پهلوانی از آن‌ها تقدیر بعمل آورند در این خصوص صحبت‌هایی با مسئولین فرهنگی  وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج داشته‌ایم که قول مساعد داده‌اند که از این عزیزان به نحو شایسته ی تجلیل به عمل آورند.


برچسب ها :