محمدرضا توپچی:تماشاگران کشتی را تنها نگذاشتند

شنبه ۱ تیر ۱۳۹۲ 14:50

از پیشکسوتان، قهرمانان و اهالی رسانه قدردانی می کنیم

دبیر فدراسیون کشتی گفت: از تمامی تماشاگران، پیشکسوتان و قهرمانان کشتی برای حضور در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی قدردانی می‌کنیم.
محمدرضا توپچی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: تماشاگران تهرانی روزهای پنج‌شنبه و جمعه با حضور در سالن شهدای هفتم تیر تهران نشان دادند که همچنان به این رشته علاقمند بوده و اخبار مسابقات آن را دنبال می‌کنند.
وی ادامه داد: همچنین جا دارد از خبرنگاران و اهالی محترم رسانه به پاس حضور در این رقابت‌ها و انعکاس مناسب این مسابقات قدردانی کنیم و دست یکایک این دوستان را به گرمی می‌فشاریم.ضمن اینکه از مسئولان رادیو ورزش و شبکه ورزش برای پخش مستقیم این مسابقات قدردانی می کنیم.
توپچی با اشاره به اینکه باید هزینه برگزاری مسابقات انتخابی و پایبندی به قانون را نیز بپردازیم، خاطرنشان کرد: مسابقات انتخابی به خصوص در رشته کشتی آزاد با جذابیت خاصی برگزار شد و مطمئنم کادر فنی با ملاک قرار دادن این رقابت‌ها بهترین‌ها را راهی رقابت‌های جهانی مجارستان می‌کند.
وی در پایان گفت: از حضور گرم و صمیمانه تمامی پیشکسوتان، قهرمانان و مربیان نیز در سالن شهدای هفتم تیر قدردانی می‌کنیم و مطمئنا حضور آن‌ها گرمی خاصی به این مسابقات داد.


 


برچسب ها :