رحیم جدی: مازندران همواره بهترین میزبانی را داشته است

یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ 10:24

تلاش می کنیم جام تختی را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم

سرپرست رقابتهای بین المللی جام تختی گفت: امیدوارم با همکاری استاندار و دیگر مسئولان سیاسی و ورزشی استان مازندران رقابتهای جام تختی را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.
رحیم جدی در گفتگو با روابط عمومی  فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه جام های جهانی کشتی را در سال 91 به بهترین شکل در تهران برگزار کردیم و درصدد هستیم تا رقابتهای جام تختی همانند دوره های گذشته به بهترین شکل برگزار کنیم.
وی ادامه داد: ارسال دعوتنامه به رقابتهای بین المللی جام تختی وظیفه فدراسیون کشتی است و ما در تلاش هستیم در فرصت 17 روزه و طرق مختلف با کشورهای کشتی خیز و همسایه رایزنی کنیم و این رقابتهای بین‌المللی را که در تقویم فیلا قرار دارد به نحوه شایسته ای در بابلسر برگزار نماییم.
جدی تصریح کرد: دعوت کشورها برعهده فدراسیون های ورزشی است و آنها تنها با این دعوتنامه های رسمی به کشور می آیند و ما ضمن اینکه دعوتنامه توسط حسن رنگرز نایب رئیس فدراسیون کشتی به تیمهای شرکت کننده در رقابتهای آسیایی ارائه شده است تا بتوانیم این مسابقات را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.
وی تاکید کرد: من تجربه نیم قرنی در کشتی کشور دارم و در این مازندران همیشه بهترین میزبانی را در این رقابتها داشته است و خوشحال می شویم بتوانیم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، هیئت کشتی و دیگر دستگاههای مرتبط از جمله مسئولان سیاسی و ورزشی شهرستان بابلسر این مسابقات را به نحوه مطلوبی میزبانی کنیم.
جدی خاطر نشان کرد: تاکنون چندین جلسه در فدراسیون کشتی در مورد برگزاری این رقابتها پشت سر گذاشته‌ایم و هماهنگی های اولیه صورت گرفته است و امیدوارم با همکاری مسئولان کشتی دوست استان مازندران و حمایتهای مردم علاقمند این خطه که به کشتی، ورزش اول کشور عشق می ورزند این رقابتها را روزهای 18 تا 20 اردیبهشت ماه به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.
وی در پایان گفت: تلاش می کنیم با هماهنگی های انجام شده در روزهای آینده با گروهی متشکل از نمایندگان بخشهای مختلف فدراسیون بازدیدی از امکانات شهر برگزاری مسابقات داشته باشیم تا بتوانیم با همفکری دو جانبه بهترین شرایط را برای میزبانی تدارک ببینیم.

 


برچسب ها :