رنگرز: در انتخابات شورای کشتی آسیا شاهد بی عدالتی بودیم

سه شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ 16:38

رای گیری و شمارش آرا بحث برانگیز بود
به فدراسیون جهانی کشتی شکایت می کنیم

نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: در این دوره از انتخابات شورای کشتی آسیا که ظهر امروز برگزار شد به ایران کم لطفی کردند.

حسن رنگرز در گفت و گو با روابط عمومی  فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود:هیچ چیزی در باره این انتخابات نمی توانم بگویم و دراین انتخابات به کشتی ایران کم لطفی کردند.

وی با بیان اینکه تمام مسائلی که دربحث رای گیری و پروسه آن ایجاد شده، بحث انگیز بود، ادامه داد:همه ازجمله نمایندگان رسانه های گروهی شاهد این بی عدالتی بودند ودر بحث برگزاری و شمارش آرا خبرنگاران شاهد بودند که چه اتفاقی افتاد و تمامی تصاویر ثبت شده و مشکلات به خوبی مشهود است.

رنگرز تاکید کرد: نمایندگان بیش از هفت کشور به ما اعلام کردند که به نماینده ایران رای داده اند و ما نسبت به این بی عدالتی به فدراسیون جهانی کشتی اعتراض می کنیم.

وی تصریح کرد: این مسائل به شورای کشتی آسیا آسیب می زند و نمی دانم این مسایل را چگونه توضیح بدهم و هر علاقمندی که تصاویر این جلسه را ببیند، متوجه می شود که تمامی موارد آن از پیش طراحی شده است.

نایب رییس فدراسیون کشتی اظهار داشت: نیم ساعت قبل از برگزاری انتخابات کاندید یمنی مشخص بود که انتخاب می شود واین خیلی برای ما سنگین تمام شد و حق کشتی ما را تضییع کردند.

دارنده مدالهای طلا و برنز کشتی فرنگی جهان خاطر نشان کرد: این شورای کشتی ضعیف نمی تواند دراین برهه از زمان که کشتی از المپیک حذف می شود، از حق کشتی دفاع کند باید دراین شورا کشورهایی عضو باشند که بتوانند نقش آفرینی جدی کنند نه کشورهای که در کشتی صاحب جایگاهی نیستند.

انتخابات شورای کشتی آسیا در حالی عصر امروز در شهر دهلی نو پایتخت هند برگزار شد که ابراهیم جوادی نماینده ایران با کارشکنی های صورت گرفته در این انتخابات رای نیاورد.

 


برچسب ها :