جام جهانی کشتی و منافع ملی ورزش/

جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ 00:54

رسانه ها همواره یار و یاور کشتی بوده اند

کشتی ورزش پهلوانان و قهرمانان و نام آوران دیار بزرگ مردان و دلاوران ایران اسلامی است که ریشه ای تاریخی در کشور ما دارد و با فرهنگ و تاریخ آداب و سنن ایران زمین  پیوندی ناگسستنی  از خود برجای گذاشته است.

کشتی از ابتدای ورود ایران به عرصه رقابت های جهانی و المپیکی در عرصه ورزش حرفه ایی جهان سردمدار و افتخار آفرین و مدال آور بوده و قهرمانان و نام آوران این مرز و بوم بارها در میادین بزرگ، عظمت و بزرگی ایران و ایرانی را به اثبات رسانده اند.مردم ما با کشتی زندگی می کنند و قهرمانان و پهلوانان خود را دوست دارند و از این رو جایگاهی خاص در بین آحاد مردم دارد.

کشتی و نتایجی که بدست آمده و افتخارات آن مدیون تمامی دلسوختگان و بزرگان و مدیران و رسانه ها و علاقمندانی است که دل در گرو اعتلای این کشور و این ورزش دارند و این افتخارات و این تاریخ پر افتخار به دست یک نفر و دو نفر نوشته نشده است.

بحث ما در این مقاله بحث شخص و فرد و جایگاه افراد و اشخاص نیست بلکه بحث کشتی و سربلندی و سرافرازی کشتی است از این رو همه ما در قبال کشتی مسئولیت داریم و چه خوب است وقتی که موضوع منافع ملی به میان می آید از اختلاف نظرها و اختلاف دیدگاهها چشم پوشی کنیم و فقط به کشتی و مصالح ملی بیاندیشیم چه اینکه افراد می آیند و می روند اما این کشتی است و افتخارات آن و افتخار آفرینانش که در دل تاریخ و در ذهن تاریخی مردم ماندگار و جاودان هستند.

امروز کشتی ایران بعد از افتخار آفرینی بی نظیر در المپیک لندن به استقبال میزبانی جام جهانی می رود و چند روز دیگر باید در تهران و در ایران عزیز از تیمهای برتر دنیا در جام جهانی پذیرایی کنیم.

در اینراه دو مسئولیت خطیر داریم، یکی اینکه تلاش کنیم و دست به دست هم بدهیم تا میزبانی موفقی برای مهمانان خود باشیم چرا که همواره در دنیا ما ایرانی ها را به مهمان نوازی خوب می شناسند و نکته بعدی اینکه به دست اندرکاران کشتی، به مربیان و کادر فنی و به قهرمانان خود کمک کنیم تا با موجودیت فعلی خود و رقبای پیش نتایج مطلوبی کسب کنند و ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی در روزهای اول تا چهارم اسفندماه شاهد لحظات خوبی باشد.

اینجا دیگر جای همدلی است همه از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک گرفته تا مدیریت فدراسیون کشتی، رسانه ها که همواره یار و یاور کشتی و ورزش بوده اند و هواداران و علاقمندان باید دست به دست هم بدهیم تا سربلند از این میدان بزرگ بیرون بیاییم.

امید آنکه همه دلسوزان و عاشقان کشتی و دلسوختگان عرصه رسانه از صدا و سیما گرفته تا خبرگزاری ها، نشریات و مطبوعات ورزشی فضایی را فراهم آورند تا میزبان موفقی برای جام جهانی کشتی باشیم. انشاء الله.

محمد مشهدی آقایی / مسئول روابط عمومی فدراسیون کشتی


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
با حضور رئیس اتحادیه جهانی کشتی
با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی
تیزر پخش برنامه استعدادیابی کشتی همه فن حریف از شبکه سوم سیما