آموزش جدی و دیدنی آزادکاران در کارگاه فنی/

یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ 09:47

استعدادهای برگزیده زیر نظر قهرمان المپیک تمرین کردند

برنامه کارگاههای فنی

استعدادهای برگزیده حاضر در کارگاههای فنی عصر دیروز(شنبه) در سالن مرحوم توفیق جهانبخت یک تمرین دیدنی و نفسگیر را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، اولین مرحله کارگاههای فنی استعدادهای برگزیده رقابتهای عمومی، لیگ برتر و مسابقات استانی بر مبنای ارزیابی فنی و مسائل آموزشی از روز 15 آذرماه در محل خانه کشتی تهران آغاز شده است.

در اولین مرحله این اردو کشتی گیران اوزان 50، 55 و 60 کیلوگرم که در مدت چهار روز گذشته تمرینات تکنیکی و فنی شامل کار کردن روی دست ها، انواع زیرگیری ها با شیوه های تهاجمی و گارد موافق و مخالف را زیر نظر رسول خادم مدیر تیمهای ملی، اعضای کادر فنی تیم ملی و مربیان سازنده دعوت شده پشت سر گذاشتند، عصر دیروز(شنبه) یک جلسه تمرین دیدنی را برگزار کردند.

در این تمرین که از ساعت 16 در محل سالن مرحوم توفیق جهانبخت آغاز شد، آزادکاران ابتدا با یک نرمش با نشاط آماده تمرین آموزشی خود شدند. در این تمرین که زیرنظر مستقیم رسول خادم قهرمان المپیک 1996 آتلانتا برگزار شد ابتدا کشتی گیران تمرین تکنیک کار کردن روی دست ها را با شیوه های مختلف آموزش دیدند و در ادامه یک تمرین کشتی دیدنی را برگزار کردند.

این تمرین آموزشی حدود 2 ساعت به طول انجامید و آزادکاران در این تمرین با شیوه های جدیدی از تمرینات آشنا شده و مربیان سازنده نیز در کلاس ویژه ای حضور داشتند.

تمرینات این گروه امروز به پایان می رسد و گروه دوم شامل آزادکاران اوزان 66، 74 و 84 کیلوگرم از فردا به مدت 5 روز در این کارگاههای فنی شرکت می کنند و گروه آخر این کارگاههای فنی نیز شامل کشتی گیران اوزان 96 و 120 کیلوگرم تمرینات خود را از روز 25 آذرماه آغاز می کنند.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون