کشتی‌گیران المپیکی از مسئولان خود چقدر جایزه گرفتند؟

چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ 15:35

گودرزی و نوروزی همچنان چشم انتظار مسئولان استانی خود هستند

کشتی‌گیران مدال آور المپیکی با دریافت هدایایی از سوی مسئولان شهرستان‌ و استانهای خود مورد تقدیر قرار گرفتند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در شهرستان جویبار مازندران با برگزاری مراسمی از کمیل قاسمی که نشان برنز وزن 120 کیلوگرم المپیک را از آن خود کرد، با اهدای یک واحد تجاری، 15 سکه طلا و 15 میلیون تومان وجه نقد تقدیر شد. همچنین مسئولان مازندران با اهدای یک قطعه زمین، پنج عدد سکه و مبلغ 6 میلیون تومان از مسعود اسماعیل پور دیگر آزادکار جویباری که در المپیک مدال نگرفت، اما کشتی های قابل قبولی ارائه داد، تشکر کردند.


رضا یزدانی، کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد که برای درمان آسیب دیدگی‌ خود به تهران سفر کرده بود، در این مراسم حضور نداشت.


در شهرستان آمل نیز از قاسم رضایی دارنده مدال طلای المپیک با اهدای یک واحد تجاری، یک واحد مسکونی و مبالغی در حدود 200 تا 250 میلیون تومان قدردانی کردند. همچنین وی کارمند افتخاری یکی از شرکت های لبنی این شهرستان شده است.


در ادامه این تقدیرها در شهرستان قزوین، مسئولان این شهرستان مبلغ 60 میلیون تومان و یک دستگاه خودروی ام وی ام به احسان لشگری برنده نشان برنز در وزن 84 کیلوگرم کشتی آزاد، هدیه کردند. علاوه بر این قطعه زمین 2000 متری نیز در منطقه زیبا شهر قزوین به لشگری اهداء شد.


در این میان مسئولان استان همدان تا به حال با اهدای تنها یک سکه از صادق گودرزی قدردانی کردند تا تعجب همگان را برانگیزند. این یک سکه را هم فرماندار ملایر به بهترین آزادکار ایران در المپیک داده است. البته مسئولان شهرستان‌های قزوین و جویبار بهتر از همدانی ها در استقبال از کشتی گیر ملایری عمل کرده اند و در یک حرکت تحسین برانگیز به ترتیب با اهدای پنج و سه سکه مرد نقره‌ای کشتی آزاد را مورد تقدیر قرار داده‌اند.


البته در شیراز، وضعیت امید نوروزی قهرمان وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک بدتر از صادق گودرزی است. در شیراز، هنوز مراسمی برای تقدیر از امید نوروزی که دومین نشان طلای المپیک ایران را به دست آورد، برگزار نشده است و هدایایی نیز از سوی مسئولان این شهرستان به وی اهدا نگردیده است. انبوهی از وعده ها، تنها چیزی است که به دست نوروزی رسیده است!


حمید سوریان اولین طلایی ورزش ایران نیز از مسئولان شهر ری جوایز نقدی متعددی گرفت که همه آنها را به زلزله زدگان آذربایجان شرقی اهدا کرد. کمیته استقبال و تجلیل از حمید سوریان 14 سکه، شهرداری و شورای شهر ری 50 میلیون ریال، شهرداری و شورای شهر باقرشهر 30 میلیون ریال، یک شرکت تجاری 100 میلیون ریال، مجمع امور صنفی شهرستان ری 20 میلیون ریال و اداره ورزش و جوانان ری سه سکه طلا به حمید سوریان اهدا کردند.


چیزی که مشخص است، این که گودرزی و نوروزی همچنان چشم انتظار مسئولان استانی خود هستند.
منبع: خبرگزاری ایسنا


برچسب ها :