فرنگی کاران با انگیزه در تمرین مرور فن شرکت کردند/

دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ 19:24

محمد بنا خطاب به اردونشینان: ما یک تیم هستیم
80 روز تا افتخار آفرینی در المپیک فرصت باقی است
باید در سرپا امتیاز بگیرید
فردا دو جلسه تمرین کشتی در خاک و سرپا

فرنگی کاران کشورمان که خود را برای شرکت در قابتهای جام جهانی روسیه آماده می کنند، تمرین مرور فن عصر امروز(سه شنبه) خود را با صحبتهای روحیه بخش محمد بنا سرمربی موفق خود آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدای این تمرین فرنگی کاران در دور یکی از تشک خانه کشتی تهران نشستند تا به صحبتهای بهترین مربی کشتی فرنگی جهان در سال 2011 میلادی گوش دهند.

صحبتهای محمد بنا مانند همیشه فرنگی کاران را به روزهای سخت آینده امیدوارکرد. بنا خطاب به شاگردانش گفت: ما چهارسال است شب و روز با هم تمرین می کنیم و یک تیم هستیم موفقیتهای امروز متعلق به من، یا کسانی که سهمیه کسب کرده اند نیست متعلق به همه ماست. همه ما، حتی آنهایی که امروز به دلایلی در کنار ما نیستند.

وی تصریح کرد: چند روز دیگر رقابتهای جام جهانی روسیه برگزار می شود، باید در این رقابتها از اعتبار خود دفاع کنیم، می توانیم حتی در خاک روسیه اقتدار خود را نشان دهیم به شرطی که خودمان باشیم.

دارنده مدال نقره جهان تاکید کرد: ما یک تیم با نظم هستیم و همه از ما الگو می گیرند و اگر افتخاری کسب می کنیم تنها و تنها برای اقتدار و سربلندی ایران و خوشحالی مردمی است که دلخوش به موفقیت ما هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: 80 روز تا المپیک باقی مانده مثل همیشه با نظم، جدیت و همدل و همراه با هم تمرین می کنیم کاری به مسائل جانبی نداشته باشید و همه به این هدف فکر کنیم که کشتی فرنگی در المپیک افتخار آفرین شود و ما سرافراز شویم.

سپس کشتی گیران با نرمش و دویدن تمرین خود را با حرکات در خاک آغاز کردند و سپس به صورت دو به دو با هم سرشاخ شده و تمرین جدی را دنبال کردند. سرشاخ شدن سامان با سعید عبدولی، طالب نعمت پور با بابک قربانی، امید نوروزی با محسن حاجی پور، حبیب اله اخلاقی با هادی علیزاده، قاسم رضایی با امیر قاسمی منجزی و محمد رضا اکبری با داود گیل نیرنگ از نکات جالب این تمرین دیدنی بودند.

محمد بنا در این تمرین با سرکشی به تک تک تشک های خانه کشتی با فریادهای همیشگی از کشتی گیران می خواست با جدیت و با تمام توان تمرینات خود را دنبال کنند و به این فکر کنند که همیشه از حریف خود در لحظات حساس کشتی عقب هستند و باید یاد بگیرند که در سرپا پوئن کسب کنند.

کشتی گیران در پایان این تمرین که بیش از 90 دقیقه به طول انجامید با سرد کردن بدنهای خود و با آرزوی موفقیت در المپیک به اتاقهای خود در خانه کشتی تهران بازگشتند.

فرنگی کاران در ادامه تمرینات خود برای شرکت در رقابتهای جام جهانی روسیه که روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه در شهر سارانسک برگزار می شود، فردا سه شنبه دو جلسه تمرین کشتی در خاک و در تمرین کشتی در سرپا را در برنامه دارند.
 


برچسب ها :