تمرین بسکتبال آزادکاران پیش از شرکت در جام جهانی برگزار شد/

دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ 17:16

تاکید بر تمرینات سرعتی
فردا آخرین تمرین مرور فن

آزادکاران در ادامه تمرینات خود را برای شرکت در رقابتهای جام جهانی آذربایجان ظهر امروز یک جلسه تمرین بسکتبال را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدای این تمرین کیانوش اعتماد مقدم مربی بدنساز تیم ملی کشتی با اشاره به اینکه این تمرین بسکتبال امروز با تاکید بر حرکات سرعتی انجام می شود از کشتی گیران خواست در تمرین مراقب هم تیمی های خود باشند.

در ادامه این تمرین کشتی گیران با توجه به موانع چیده شده حرکات متنوع را در گروههای دو نفره برگزار کردند و در پایان در دو تایم 5 دقیقه ی در غالب چهار تیم به بازی بسکتبال پرداختند.علیرضا سلیمانی رئیس کمیته سیاستگزاری، رحیم علی آبادی پیشکسوت کشتی فرنگی و محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناظر این تمرین بودند.

همچنین با تصمیم مدیر تیمهای ملی چند نفر از آزادکاران ازجمله برخی نفرات اعزامی به جام بین المللی هند عصر امروز تمرینات وزنه و صادق گودرزی تمرینات سرعتی را انجام دادند.

آخرین تمرین آزادکاران پیش از شرکت در جام جهانی آذربایجان عصر فردا اختصاص به یک جلسه مرور فن سبک دارد و سپس آزادکاران تمرینات خود را در باکو دنبال می کنند.


رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه در شهر باکو پایتخت آذربایجان برگزار می شود و آزادکاران برای شرکت در این رقابتها روز چهارشنبه راهی این کشور می شوند.


برچسب ها :