تمرین کش و طناب فرنگی کاران برگزار شد/

دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ 16:28

تلاش سوریان برای رسیدن به مرز آمادگی
عصر فردا تمرین مرور فن زیر نظر محمد بنا

تمرین عصر امروز(دوشنبه) تیم ملی کشتی فرنگی اختصاص به تمرین کش و طناب داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این تمرین که زیر نظر ناصر نوربخش، رسول جزینی و فرهاد اسماعیل نژاد اعضای کادر فنی در محل خانه کشتی تهران برگزار شد، کشتی گیران در دو گروه و در تایمهای مختلف تمرین کش و طناب را برگزار کردند.

البته سنگین وزنهای تیم ملی کشتی به جای طناب زدن حرکت دوچرخه را انجام دادند. نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی برای شرکت در جام جهانی سارانسک روسیه با جدیت هر چه تمامتر تمرینات خود را دنبال کردند تا با آمادگی کامل راهی این رقابتها شوند.

حمید سوریان دارنده پنج مدال طلای جهان که خود را برای حضور در المپیک آماده می کند امروز همراه با  سایر اردونشینان با جدیت بالا تمرین را دنبال کرد تا بتواند با رسیدن به مرز آمادگی ایده آل آماده حضور در این رویداد بزرگ شود.این تمرین 90 دقیقه به طول انجامید و کشتی گیران پس از سرد کردن بدنهای خود به این تمرین نفسگیر و دیدنی پایان دادند.

فرنگی کاران کشورمان در ادامه تمرینات خود فردا صبح و عصر به ترتیب تمرین پرتاب آدمک و صعود از طناب و مرور فن را زیر نظر محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که امشب از رقابتهای گزینشی چین به کشور باز می گردد، در برنامه دارند.

رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه در شهر سارانسک روسیه برگزار خواهد شد.


برچسب ها :