تمرین کشتی در خاک فرنگی‌کاران برگزار شد/

دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ 17:09

محمد بنا: المپیک با میدان جهانی متفاوت است
آستانه تحمل خود را بالا ببرید
تمرینات اختصاصی حمید سوریان

فرنگی‌کاران کشورمان که خود را برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی روسیه آماده می‌کنند، تمرین امروز(دوشنبه) خود را با صحبت‌های روحیه‌بخش و مانند همیشه جدی محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی آغاز کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدای تمرین محمد بنا در حالی که فرنگی‌کاران در ضلع غربی سالن خانه کشتی روی صندلی‌های نارنجی و قهوه‌ای رنگ خانه کشتی نشسته بودند خطاب به اردونشینان گفت: مسابقات جهانی با المپیک متفاوت است، اصلا المپیک یک دنیای دیگر است.
وی ادامه داد: این مطلب را گفتم اما به دو گروه اخطار جدی می‌دهم یکسری که فکر می‌کنند حرف‌های من جدی نیست و یکسری که استرس بیش از حد مسابقات آن‌ها را می‌گیرد. شما بهترین هستید به شرطی که ظرفیت‌های خود را بالا برده و سخت کار کنید.
بنا خاطرنشان کرد: اگر نمی‌توانید فشار تمرینات را تحمل کنید بگویید ما در المپیک یک تیم هستیم برای همه شما برنامه داریم که یکی از آن‌ها حضور در جام آزوماش اوکراین است.
سپس کشتی‌گیران بدن‌های خود را گرم کرده و تمرین کشتی در خاک را انجام دادند در این تمرین محمد بنا با فریادهای خود از کشتی‌گیران می‌خواست جدی باشند.این تمرین 70 دقیقه به طول انجامید. کشتی‌گیرانی که امشب راهی رقابت‌های گزینشی المپیک می‌شوند زیرنظر جمشید خیرآبادی یکی از اعضای کادر فنی تمرین مرور فن سبکی را انجام دادند.
با پایان یافتن این تمرین حمید سوریان تمرینات اختصاصی خود را شامل دویدن روی تردمیل، کش و تمرینات متنوع دیگر زیر نظر ناصر نوربخش در محل خانه کشتی آغاز کرد تا با تحمل فشار بالای تمرینات خود را برای حضور در المپیک لندن آماده کند.
فرنگی‌کاران در ادامه تمرینات خود عصر امروز تمرین کشتی در سرپا را در برنامه دارند. این اردو برای حضور در جام جهانی روسیه که روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه در شهر سارانسک انجام می‌شود در حال برگزاری است و اردونشینان فردا ظهر در غیاب محمد بنا که همراه با 4 فرنگی‌کار به رقابتهای گزینشی المپیک در چین می‌رود تمرین کش و طناب را در برنامه دارند.


برچسب ها :