کلاس ارتقای مربیگری درجه 2 به یک ملی از یکشنبه آغاز شد/

سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۱ 10:33

در نخستین روز مربیان با اهمیت نقش مقررات در طراحی تمرینات آشنا شدند
برنامه امروز: صبح، روان شناسی، بعداز ظهر سبک شناسی کشتی عملی
امروز علیرضا حیدری در کلاس درس عملی حاضر می شود

کلاس ارتقای مربیگری کشتی درجه 2 به یک ملی پس از نزدیک به 10 سال از روز یکشنبه با شرکت حدود 40 مربی قبول شده در آزمون ورودی، زیر نظر انستیتو بین المللی فدراسیون کشتی و همکاری هیات کشتی استان تهران در ورزشگاه شهید پناهی آغاز شد که تا 15 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در نخستین روز این کلاس مربیان شرکت کننده در این دوره در بخش تئوری با ارتباط تغییر مقررات داوری در طراحی تمرینات که به وسیله عزیزاله اطاعتی نایب رییس انستیتو تدریس شد‏، آشنا شدند و بعداز ظهر نیز در بخش سبک شناسی کشتی عملی پای صحبت های ابراهیم جوادی دارنده 4 مدال طلای جهان و یک برنز المپیک و عضو تالار مشاهیر فیلا نشستند تا بدانند که یکی از کشتی گیران استثنایی تاریخ کشتی ایران چگونه به اوج رسید و بارها از سکوهای قهرمانی بالا رفت و در نهایت هم در تالار مشاهیر فیلا جای گرفت.


جوادی در نخستین جلسه تدریس خود بیشتر در خصوص مراحل سخت ورود به کشتی، آموزش، ملی پوش شدن و کسب مدال های مختلف از میادن مهم بین المللی پرداخت که در جلسه دوم وارد مسائل فنی خواهد شد.البته این قهرمان نام آشنا در پرسش و پاسخ با مربیان شرکت کننده در کلاس به سووالات متعدد و مختلف آنها پاسخ داد.


امروز این کلاس صبح با درس روان شناسی ویژه کشتی که به وسیله دکتر حسن زندی تدریس خواهد شد، آغاز می شود و بعداز ظهر هم در بخش سبک شناسی کشتی عملی علیرضا حیدری قهرمان سابق جهان و المپیک که در جهانی ٢٠٠٧ سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد ایران را نیز به عهده داشت،‌ به تدریس خواهد پرداخت .

برنامه فردای کلاس صبح شامل آنالیز کشتی است که به وسیله جواد رفوگر رییس انستیتو کشتی تدریس خواهد شد و بعداز ظهر هم در بخش عملی علیرضا حیدری روی تشک به آموزش فنون و تاکتیک های روز می پردازد.


برچسب ها :