ادامه تمرینات ملی پوشان در فاصله 107 روز تا المپیک/

چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۱ 08:45

تمرین با وزنه و بسکتبال آزادکاران

آزادکاران در فاصله 107 روز مانده به رقابتهای المپیک تمرین وزنه و بسکتبال برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، آزادکاران کشورمان که ظهر دیروز تمرین مرور فن انجام دادند عصر تمرین با وزنه و بسکتبال را برگزار کردند.

این تمرین از ساعت 18 در محل خانه کشتی شماره یک تهران برگزار شد و در ابتدای تمرین استاد کیانوش اعتماد مقدم مربی بدنساز تیم ملی شرایط 9 گانه تمرین با وزنه را برای اردونشینان تشریح کرد و کشتی گیران تمرین خوبی را همراه با موزیک ورزشی زیر نظر اعضای کادر فنی پشت سر گذاشتند.رسول خادم در حین این تمرین از آزادکاران می خواست تمرینات را اصولی انجام دهند.

بر این اساس، پس از پایان این تمرین آزادکاران در دو گروه و در دو نیمه تشک های خانه کشتی تهران به بازی بسکتبال زیبا، دیدنی و مهیجی پرداختند. این تمرین 2 ساعت به طول انجامید و سپس کشتی گیران بدنهای خود را سرد کرده و به تمرین خود پایان دادند.

حسن رحیمی و محمد رضا آذرشکیب همزمان با تمرین دیگر کشتی گیران بروی دوچرخه یا تردمیل تمرینات خود را دنبال کردند.

تقی اکبرنژاد سرمربی و اکبر دودانگه مربی تیم کشتی آزاد جوانان نیز دقایقی ناظر این تمرین بود و در مورد شرایط تیم جوانان با رسول خادم مدیر تیمهای ملی و امور فنی صحبت کردند.

رسول خادم مدیر تیمهای ملی و اعضای کادر فنی دقایقی پس از پایان تمرین در یک فضای دوستانه به بازی بسکتبال پرداختند. قهرمان المپیک آتلانتا پیش از آغاز این تمرین، شنای باستانی را همراه با رضا لایق مربی تیم ملی انجام داد.دکتر صادق محبوبی مشاور حوزه مدیریت تیمهای ملی و امور فنی نیز ناظر این تمرین آزادکاران بود.

کشتی گیران در ادامه تمرینات خود عصر امروز(چهارشنبه) یک جلسه تمرین کشتی را در برنامه دارند.


برچسب ها :