تمرین مرور فن دیدنی آزادکاران زیر نظر رسول خادم برگزار شد/

سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ 16:35

کلاس آموزشی برای کشتی گیران

مدیر تیمهای ملی: زیرگیری برای ماست

تمرین مرور فن دیدنی آزادکاران ظهر امروز(سه شنبه) زیر نظر رسول خادم مدیر تیمهای ملی و امور فنی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این تمرین از ساعت 13:30 دقیقه با دویدن و نرمش کشتی گیران آغاز شد. در گرم کردن کشتی گیران استاد کیانوش اعتماد مقدم مربی بدنساز تیم ملی آزادکاران را آماده این تمرین دیدنی و آموزشی کرد.
بر این اساس، در این تمرین کشتی گیران به صورت دو به دو با هم سرشاخ شدند و زیر نظر رسول خادم و سایر اعضای کادر فنی شروع به یک تمرین مرور فن کردند.
در این تمرین که حدود 90 دقیقه به طول انجامید مرور فن جذاب و دیدنی برگزار شد و کشتی گیران در کلاس درس قهرمان المپیک آتلانتا شرکت کردند. تمرین صادق گودرزی دارنده دو مدال نقره و یک مدال برنز جهان و احسان لشکری دارنده مدال طلای آسیا بسیار دیدنی و جذاب بود و صحنه های دیدنی رقم زد.
رضا لایق، محمد طلایی، علیرضا رضایی و سایر مربیان تیم ملی کشتی آزاد و علی بیات سرپرست تیم در حین تمرین نکات فنی را به کشتی گیران گوشزد کردند.
در حین تمرین رسول خادم مدیر تیمهای ملی بارها تمرین را متوقف و از کشتی گیران می خواست تمرینات را به درستی اجراء کنند. وی در این تمرین با اشاره به اینکه زیرگیری برای ماست خطاب به اردونشینان گفت: باید به درستی با دستهای خود کار کنید و فنون را به خوبی اجراء کنید.شما باید در حین تمرین نقاط ضعف خود را بر طرف کنید و در شرایط سخت مسابقه بتوانید سربلند شوید.
درحین این تمرین کشتی گیرانی نظیر مهدی تقوی و صادق گودرزی با دستور مدیر تیمهای ملی، فنون و نوع زیرگیری صحیح را به اجراء می گذاشتند و قهرمان المپیک نیز آزادکاران را ترغیب به جدیت هرچه بیشتر در تمرینات می کرد.
در حاشیه ای این تمرین حسن رحیمی آزادکار وزن 55 کیلوگرم و دارنده مدال برنز جهان و محمد رضا آذرشکیب کشتی گیر سنگین وزن کشورمان زیر نظر مربی بدنساز تیم ملی تمرینات کش اختصاصی را انجام دادند.
این تمرین در چند تایم مختلف برگزار شد و در پایان تمرینات زیر نظر کیانوش اعتماد مقدم در یک فضای شاد و همراه با موزیک بدنهای خود را سرد کردند و به تمرین خود پایان دادند.
تمرین عصر امروز(سه شنبه) آزادکاران اختصاص به تمرین وزنه و بسکتبال دارد. این اردو که از روز 19 فروردین ماه آغاز شده است در محل خانه کشتی تهران در حال برگزاری است.


برچسب ها :