اخبار
شماره : 85960
۱۴:۵۶ ۱۴۰۵/۴/۱
با حضور نایب‌رئیس فدراسیون کشتی در دانشگاه آزاد صورت گرفت؛

تیم‌داری دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر کشتی فرنگی به نام شهرستان ایذه

در راستای سیاست‌های فدراسیون کشتی مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های ملی برای توسعه این رشته در مناطق پرظرفیت، نشست مشترک مسئولان فدراسیون، نماینده مجلس شورای اسلامی و مرکز ورزش دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این نشست با حضور عبدالمهدی نصیرزاده نایب‌رئیس فدراسیون کشتی، فرشاد ابراهیم‌پور نماینده مردم ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون در مجلس شورای اسلامی و امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه، پیرامون ظرفیت‌های بالای کشتی در شهرستان ایذه و لزوم حمایت از نخبگان این منطقه بحث و تبادل نظر شد. یکی از محورهای اصلی این نشست، بررسی چگونگی تیم‌داری دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی با نام و عنوان شهرستان ایذه بود تا ضمن معرفی هرچه بیشتر توانمندی‌های این منطقه، بستری مناسب برای حضور استعدادهای درخشان ایذه در سطح اول کشتی کشور فراهم گردد.

©2011 . All Rights Reserved