اخبار
شماره : 75370
۱۴:۴۸ ۱۴۰۳/۷/۲۶
پیش از حضور در رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان در آلبانی، و تورنمنت بین المللی روسیه

رئیس فدراسیون کشتی با کشتی گیران و کادر فنی اعزامی دیدار و گفت و گو کرد

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی پیش از اعزام تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال به رقابت های جهانی آلبانی و تیم منتخب کشتی آزاد بزرگسالان به رقابت های بین المللی دیمیتری کرکین روسیه، دقایقی را برای آن ها گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، دبیر در این گفت و گو که دیشب در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار شد، خطاب به ملی پوشان فرنگی کار گفت: مسابقات زیر 23 سال می تواند، سکویی برای شما باشد تا خود را در رده ی بزرگسالان اثبات کنید.
وی با اشاره به اینکه همه شما شانس حضور در تیم بزرگسالان را دارید، ادامه داد: سعید اسماعیلی و علیرضا مهمدی که مدال های طلا و نقره المپیک را گرفتند، دو سال قبل مانند شما اینجا نشسته بودند، پس شما هم می توانید قهرمان المپیک شوید.
دبیر تصریح کرد: کشتی گیر خوب شاید نتواند صاحب مدال طلا شود، اما کشتی گیری که اشتباه نکند قطعا به مدال طلا می رسد، پس علاوه بر خوب بودن بدون اشتباه باشید و اگر می خواهید نتیجه بگیرید باید زحمات و سختی های زیادی را متحمل شوید.
رئیس فدراسیون کشتی، خاطرنشان کرد: تیم بروید و تیم بیائید، باهوش عمل کنید. تک تک شما سردار این مملکت هستید، پرچم کشتی اکنون دست شماست و مردم منتظر افتخارآفرینی شما هستند.
دبیر همچنین خطاب به 5 آزادکار اعزامی کشورمان به رقابت های بین المللی روسیه، گفت: فدراسیون از اعزام کشتی گیران به مسابقات بین المللی، هدف دارد و اگر شما برای حضور در این رقابت ها انتخاب شده اید، حتما برایتان برنامه داریم.
وی تصریح کرد: کسی که با وجود و نترس باشد و محکم در روی تشک به مصاف حریفان خود برود و پا پس نکشد، قهرمان المپیک می شود.
وی افزود: این فرصت برای شما فراهم شده که خود را ثابت کنید پس آن را به راحتی از دست ندهد.
رئیس فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: ما برای مربیان هم برنامه داریم، هرکس در اردو حضور دارد و به مسابقات اعزام می شود، حتما با برنامه ریزی کادر فنی و فدراسیون بوده است.

©2011 . All Rights Reserved