گفتگو
شماره : 64734
۱۴:۴۴ ۱۴۰۱/۳/۱۸
مسعود واحدی: فدراسیون در رده نونهالان از ما مدال نمی خواهد

بچه ها در محلی تمرین می کنند که قهرمانان بزرگی تمرین کرده‌اند

 سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه فدراسیون در رده نونهالان از ما انتظار مدال ندارد، گفت: هدفمان پشتوانه‌سازی و ساختن یک نسل کشتی گیر خوب برای آینده است.

مسعود واحدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: اولین اردوی تیم ملی نونهالان با حضور 44کشتی گیر جهت حضور در مسابقات آسیایی بحرین آغاز شده است و دومین مرحله اردو هم متصل به اعزام تیم به مسابقات بحرین خواهد بود.

واحدی با اشاره به برگزاری اردوی نونهالان در خانه کشتی، افزود: بچه‌ها در محلی تمرین می کنند که قهرمانان بزرگ تمرین می کنند و این جای تشکر و قدردانی ویژه از رئیس فدراسیون دارد که این امکان برای تیم نونهالان فراهم شده است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان درباره نفرات حاضر در اردو اظهار داشت: بچه‎هایی که در اردو حضور دارند از مسابقات قهرمانی کشور در سنندج گزینش شده‌اند و شرایط خوبی دارند.

وی با بیان اینکه  با توجه به هدف فدراسیون که پرورش نونهالان برای سال های آتی و پشتوانه سازی است، برنامه‌ریزی کرده ایم، تصریح کرد: به دنبال این هستیم نسلی خوب برای کشتی کشورمان بسازیم تا در آینده مدال‌های رنگارنگ مسابقات جهانی و المپیک نصیب این نونهالان شود.

واحدی تاکید کرد: ریاست فدراسیون کشتی همیشه به ما گوشزد کرده اند که در رده نونهالان به دنبال مدال نباشیم، این خواسته به حق است و انضباط و وزن کم نکردن بچه ها از اولویت‌های ما در تیم است

 سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم همان طور که یک کشتی گیر قهرمان تحویل جامعه می دهیم، یک پهلوان هم تربیت کنیم و بچه ها از نظر اخلاقی طوری پرورش پیدا کنند که مسائل اخلاقی هم برای آنها اهمیت داشته باشد و به جامعه خودشان خدمت کنند.

©2011 . All Rights Reserved