با پیشنهاد سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی
3 مدال آور رقابت های جهانی نوجوانان سهمیه حضور در جام تختی را دریافت کردند
3 مدال آور رقابت های جهانی نوجوانان در مجارستان، سهمیه حضور در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی را دریافت کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، علی محمدی مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی با تأیید این خبر گفت: با پیشنهاد محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به جهت تشویق آینده سازان کشتی فرنگی کشور، تأیید بنده و موافقت فدراسیون کشتی، مصطفی رضایی از مازندران در وزن 60 کیلوگرم، علیرضا عبدولی از خوزستان در وزن 72 کیلوگرم و علی جلالی عبدالوند در وزن 97 کیلوگرم با توجه به کسب مدال در رقابت های جهانی مجارستان در سال 2021، مجوز حضور در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی که روزهای 4 تا 6 اسفندماه در خوزستان برگزار می شود را دریافت کردند.
©2011 . All Rights Reserved