اخبار
شماره : 62162
۱۱:۴۷ ۱۴۰۰/۸/۱۳
پس از نایب قهرمانی در رقابت های جهان در کشور صربستان

تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال بامداد فردا به کشور باز می گردد

تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال پس از کسب عنوان نایب قهرمانی جهان در کشور صربستان بامداد فردا (جمعه) به کشور باز می گردد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان روزهای 10 تا 12 آبان ماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شد و در پایان تیم ایران با یک مدال طلای امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم، 4 مدال نقره پویا دادمرز در وزن 55 کیلوگرم، مهدی محسن نژاد در وزن 60 کیلوگرم، محمدجواد رضایی در وزن 67 کیلوگرم، امین کاویانی نژاد در وزن 77 کیلوگرم و 2 مدال برنز علیرضا نجاتی در وزن 63 کیلوگرم و ناصر علیزاده در وزن 87 کیلوگرم بعنوان نایب قهرمانی این رقابت ها دست یافت.

اعضای تیم کشورمان ساعت 3:35 بامداد فردا (جمعه) 14 آبان ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور باز می گردند.

©2011 . All Rights Reserved