اخبار
شماره : 61225
۱۶:۲۳ ۱۴۰۰/۵/۱۲
محمدهادی ساروی پس از کسب مدال برنز المپیک:

برای کسب مدال طلا آمده بودم

محمدهادی ساروی پس از کسب مدال برنز المپیک گفت: برای کسب مدال طلا به توکیو آمده بودم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمدهادی ساروی پس از کسب مدال برنز المپیک توکیو گفت: مسابقه خوبی بود و خدا را شکر توانستم مدال برنز بگیرم هر چند که من برای کسب مدال طلا به این مسابقات آمده بودم.

وی تاکید کرد: دوست داشتم دست پر به ایران برگردم، از همه مردم کشورم که در این شرایط سخت من را دعا کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم با این مدال برنز دل مردم کشورم را شاد کرده باشم.

©2011 . All Rights Reserved