میثم زارع:
خدا را شکر پس از 15 ماه روی پای خود ایستادم
بر روی راه رفتن تمرین می کنم
میثم زارع گفت: خدا را شکر پس از 15 ماه توانستم روی پای خود بایستم.
میثم زارع دارنده مدال برنز کشتی آزاد نوجوانان جهان و نقره آسیا که پائیز سال 98 به دلیل تصادف رانندگی دچار ضایعه نخاغی شده بود، در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: پس از گذراندن چند ماه مراحل درمان خود که با حمایت فدراسیون کشتی انجام شد، هم اکنون درحال بازتوانی و کاردرمانی هستم.
وی ادامه داد: خوشبختانه با تمرینات و فیزیوتراپی که بر روی عضلات کمر خود انجام دادم توانستم که روی پای خود بایستم.
زارع تصریح کرد: هم اکنون با بستن آتل می توانم تا حدی روی پارالل راه بروم و قطعا اگر تمریناتم بیشتر باشد تا چند ماه آینده، شرایطم خیلی بهتر خواهد شد.