اخبار استان ها
شماره : 59872
۲۲:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
با حضور رئیس فدراسیون کشتی و مدیرکل ورزش و جوانان استان

مجمع عمومی سالیانه هیئت کشتی استان فارس برگزار شد
دبیر: بر اساس سند برنامه راهبردی فدراسیون، برنامه ی 8 ساله خود را اعلام کنید

مجمع عمومی سالیانه هیئت کشتی استان فارس، امشب با حضور رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این مجمع با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، امید نوروزی قهرمان کشتی فرنگی المپیک و جهان، محمد موسایی رئیس هیأت کشتی استان فارس و اعضای مجمع برگزار شد.

در این مجمع گزارشی از بودجه و هزینه های سالانه هیئت کشتی و همچنین افتخارات کسب شده توسط کشتی گیران استان در سال 97 و 98 داده شد.

همچنین مشکلات کشتی در چند شهر از استان فارس مطرح شد و در مورد آن بحث و تبادل نظر شد.

حاجی زاده در این مجمع اظهار داشت: از کشتی بعنوان اولویت اول ورزش استان حمایت لازم را بعمل خواهیم آورد.

رئیس فدراسیون کشتی بعنوان رئیس مجمع در این نشست گفت: به همه ی هیأت های کشتی گفته ایم که تا 3 ماه آینده باید براساس سند راهبردی کشتی کشور، برنامه 8 ساله ی خود را تدوین کنند و کشتی فارس نیز باید افق برنامه خود را تا سال 2028 مشخص کند و بداند که چه سهمی از بار کشتی را می خواهد بردارد.

وی ادامه داد: باید بدانید که قرار است کشتی استان به کجا برسد و براساس آن باید برای هر شهرستانش کار تعریف کند.

دبیر با اشاره به نگاه مثبت مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: خوشحالم که اولویت اول آقای حاجی زاده کشتی است و نگاه ما و اداره ورزش و جوانان برای پیشرفت و توسعه کشتی یکسان است.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه تمام هیأت ها باید از یک نماد متحدالشکل که همان لوگوی فدراسیون کشتی است تبعیت کنند گفت: هیئت کشتی استان فارس هنوز به تغییر لوگوی خود اقدام نکرده و هرچه زودتر نسبت به اقدام نماید.

وی افزود: امیدوارم که با توجه به شرایط کرونا کشتی در استان فارس عقب گرد نداشته باشد و روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: فرنگی کاران استان فارس شانس این را دارند که به المپیک توکیو اعزام شوند اما در حال حاضر هیچ کس انتخاب شده نیست و باید با عملکرد خود و برتری نسبت به حریفان به این مهم دست یابند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استان فارس یکی از استان های قوی ما در کشتی فرنگی است و اگر با همین روند رو به رشد پیش برود، قطعا به جایگاه بهتری در کشور دست خواهد یافت.


©2011 . All Rights Reserved