اخبار
شماره : 58851
۲۱:۲۳ ۱۳۹۹/۵/۲۷
تقدیر جامعه کشتی از کادر درمانی و پزشکی کشور

رئیس فدراسیون کشتی با دکتر نمکی دیدار کرد
رایزنی در مورد چگونگی شرایط برگزاری تمرینات و مسابقات

رئیس فدراسیون کشتی عصر امروز به همراه علی کریمی فیروزجایی نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ و عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ، با دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این دیدار صمیمانه علیرضا دبیر به نمایندگی از جامعه بزرگ کشتی با اهدای لوحی از زحمات کادر درمانی و پزشکی کشور به دلیل مجاهدت ها، ایثار و تلاش روزافزون در مقابله با ویروس خطرناک کرونا، قدردانی و تشکر کرد.

در ادامه این نشست، در مورد راهکارها و انجام پروتکل های بهداشتی به جهت برگزاری تمرینات در باشگاه ها و رقابت های کشتی از جمله مسابقات لیگ برتر با توجه به شرایط موجود رایزنی و گفت و گو شد.

©2011 . All Rights Reserved