روز 15 مردادماه و در محل انستیتو کشتی
جلسه کارگروه فنی کشتی فرنگی برگزار می شود
جلسه کارگروه فنی کشتی فرنگی روز سه شنبه 15 مردادماه در محل انستیتو کشتی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، جلسه کارگروه فنی کشتی فرنگی برای همسان سازی آموزش مربیان کشور و تهیه سرفصل های تئوری و فنی کلاس های استاژ مربیگری و دانش افزایی مربیان، ساعت 9 روز سه شنبه 15 مردادماه در محل انستیتو کشتی فدراسیون کشتی برگزار می شود.
فدراسیون کشتی از آقایان محمد بنا، احد پازاج، حمید سوریان، حسن رنگرز، علی اشکانی، حسن یوسفی افشار، ناصر نوربخش، فرهاد اسماعیل نژاد و مهدی محمدی برای حضور در این جلسه دعوت کرده است.
©2011 . All Rights Reserved