اخبار
شماره : 56128
۸:۵۵ ۱۳۹۸/۲/۱۲
در نامه ای به مسئولان صدا و سیما

فدراسیون کشتی از پخش مسابقات آسیایی چین تشکر کرد

فدراسیون کشتی در نامه ای به مسئولان سازمان صدا و سیما از پخش مستقیم مسابقات آسیایی چین تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 3 تا 8 اردیبهشت ماه در شهر شی آن کشور چین برگزار شد و در پایان تیم های ایران به عنوان قهرمانی این مسابقات رسیدند.

مسابقات رده بندی و فینال این مسابقات با رایزنی حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی و در ادامه هماهنگی های این اتحادیه به مسئولان سازمان صدا و سیما، روزهای 3 تا 8 اردیبهشت ماه از ساعت 14:30 تا 18 از شبکه سه سیما به صورت مستقیم برای علاقمندان به کشتی پخش شد.

فدراسیون کشتی در نامه ای به آقایان میرباقری معاون سیمای صدا و سیما، فروغی مدیر محترم شبکه سه سیما، آقازمانی دبیر شورای سیاستگذاری ورزش صدا و سیما و همچنین آقای فضلعلی مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما از زحمات این عزیزان برای پخش مستقیم این رقابت ها قدردانی کرد.

©2011 . All Rights Reserved