پس از کسب قهرمانی در رقابت های آسیایی چین
اعضای تیم ملی کشتی فرنگی فرداشب به کشور باز می گردند
اعضای تیم ملی کشتی فرنگی پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت های آسیایی چین فرداشب (سه شنبه) به کشور باز می گردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روزهای 7 و 8 اردیبهشت ماه در شهر شی آن چین برگزار شد که در پایان تیم ایران با 4 مدال طلای محمدرضا گرایی در وزن 72 کیلوگرم، سعید عبدولی در وزن 82 کیلوگرم، حسین نوری در وزن 87 کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در وزن 130 کیلوگرم و 3 مدال برنز سامان عبدولی در وزن 63 کیلوگرم، محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم و مهدی علیاری در وزن 97 کیلوگرم با کسب 165 امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت.
اعضای تیم ملی کشتی فرنگی پس از حضور در این رقابت ها ساعت 22 فردا (سه شنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور باز می گردند.
©2011 . All Rights Reserved