اخبار
شماره : 50193
۹:۳۴ ۱۳۹۶/۵/۳
برگزاری لیگ منطقه کشتی بستری برای پشتوانه سازی

سرشاخ شدن نوجوانان آینده ساز ورزش ملی کشور

رقابت های لیگ منطقه ای کشتی در رده ی سنی نوجوانان از سه هفته پیش در 6 منطقه کشور آغاز شده است که این مسابقات می تواند یک فرصت و بستر مناسب برای پشتوانه سازی و بها دادن به آینده سازان ورزش ملی کشور باشد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، برگزاری لیگ منطقه ای کشتی در سه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی آن هم در رده ی سنی نوجوانان می تواند بستری باشد تا آینده سازان کشتی ایران، سال های سال برای کشتی کشور افتخارآفرینی کنند و آینده کشتی ایران را تضمین نمایند.
لیگ منطقه ای باعث رشد و رونق کشتی در هر هفته در فصل تابستان در شهر ها و استان های مختلف کشور شده است و در سرشاخ شدن نوجوانان با یکدیگر شاهد اجرای فنون بکر و زیبای کشتی در سرتاسر کشور هستیم.
لیگ منطقه ای هم اکنون در حال برگزاری است و 24 استان کشور در 6 گروه 4 تیمی شش هفته بصورت متمرکز به مصاف هم می روند و قطعا از دل این رقابت های جذاب و دیدنی علاوه بر پشتوانه سازی می توان استعدادهای ناب از کشتی سراسر ایران را شناسایی کرد.
مرحله فینال و رده بندی این مسابقات با حضور تیم های برتر هر منطقه نیمه اول شهریورماه برگزار خواهد شد تا فصل اول این رقابت های آینده پرور به خط پایان خود برسد.

©2011 . All Rights Reserved